Monday, November 14, 2011

:: Update - 12 November 2011 ::

 assalammualaikum semua...

gambar sayur2an dan tanaman saya ni saya ambil masa cuti hujung minggu lepas. Sayur kacang panjang saya sekarang ni dah tak putus2 mengeluarkan hasil. Ada yang saya bagi kat emak saya utk dibuat sayur kacang masak kicap, kegemaran tuan puteri. :)

masa mak bermalam kat rumah saya pada hari khamis lepas, dia pun seronok tengok hasil tanaman. Alhamdulillah... minat untuk berkebun semakin membara. hehehe


 saya cuba utk menanam sayur sawi dalam polibag... dan nampak nya memang berhasil dan sayur tumbuh dengan sehatnya. saya dah berapa kali dah ambik sayur ni utk dimasukkan dalam masakan. selalunya mee hoon goreng yang saya masak... akan saya masukkan sawi sekali... :)



 saya nak cuba tanam sayur timun. harap2 menjadi lah.. :)

yang ni hasil tuaian pada hariu sabtu lepas... sangat berpuas hati...

khamsamida kepada encik iskandar... sebab dia juga salah seorang mentor dalam hobi bercucuk tanam ni.

2 comments:

School Of Tots said...

Nampak segar dan sihat sayur2 ini. Teruskan minat yg sihat ini.

KemBhoJha said...

salam...

terima kasih. bercucuk tanam ni byk membantu mengurangkan stress. Alhamdulillah... byk membantu.. :)